Concello de Verín

  • Decrease font size
  • Default font size
  • Increase font size
Home Cidade Novas RESOLUCIÓN SOBRE ATENCIÓN AO PÚBLICO NAS INSTALACIÓN MUNICIPAIS ABERTAS
RESOLUCIÓN SOBRE ATENCIÓN AO PÚBLICO NAS INSTALACIÓN MUNICIPAIS ABERTAS PDF Imprimir Correo-e
Luns, 16 Marzo 2020 15:30

Con data 13 de marzo de 2020 asinouse un Bando pola Alcaldía en funcións no que adoptan unha serie de medidas preventivas ante a situación sanitaria actual en relación co COVID-19.

Concretamente, determínase o peche de todas as instalacións municipais excepto a Casa do Concello, a sedede Servizos Sociais e a oficina da Policia Local. Para estas instalacións abertas, faise constar “limítase aatención ao público nas dependencias municipais en casos de urxencia ou necesidade improrrogablesempre priorizando a atención telefónica e telemática”.

Con data 14 de marzo de 2020 publícase o Real Decreto 463/2020, polo que se declara o estado de alarma para a xestión da situación de crise sanitaria ocasionado polo COVID-19 en todo o Estado español.

Con data 15 de marzo de 2020 a Federación Galega de Municipios e Provincias (FEGAMP) envía Instrucións para adoptar medidas nos Concellos Galegos, entre elas encóntrase que “a comunicación co Concello debe realizarse de forma telemática a través da sede electrónica municipal ou vía telefónica”. Do mesmo xeito indica que “os servizos administrativos funcionarán con porta pechada de 9 a 14 horas,dun modo moi reducido, equivalente a uns servizos mínimos que serán fixados por cada Concello”.

Para dar cumprimento e afondar nestas disposicións, establécese o seguinte Protocolo de atención ao público na Casa do Concello, sede de Servizos Socias e oficina da Policia Local:

Quedan abertas vía telefónica ou telemática todas as consultas. No caso de que calquera veciña/o considere que debe ser atendido presencialmente nalgunha das instalacións nomeadas anteriormente, ten que chamar por teléfono (988410000) para solicitar unha cita.

A/O funcionaria/o ou persoal da instalación valorará a urxencia ou necesidade improrrogable da consulta presencial, de ser así establecerá unha cita con día e hora.

A/O veciña/o persoarase na instalación municipal como máximo con 5 minutos de antelación á cita. Na porta estará presente un axente da Policia Local que comprobará se existe cita nunha listaxe elaborada por cada servizo diariamente. No caso de non ter solicitado a cita, non será atendido na instalación municipal.

Acompaña a esta Resolución un anexo no que se establecen os servizos mínimos e as indicacións a traballadoras/es de todas as instalacións e servizos municipais do Ilmo. Concello de Verín.

Do mesmo xeito, comunícase a suspensión inmediata do servizo de aparcamento de ORA.

Pregamos a colaboración de todas as veciñas e veciños e pedimos desculpas polas molestias que poidanocasionar estas disposicións pero, polo ben do conxunto da veciñanza, debemos priorizar a prevención. Con tranquilidade, sen medo pero con precaución.

 

 

 
EBC

Logo FEADER

Centro de Dia

Guía da Comarca de Verín


Solicitude de Participación









En que mesa voto?

Compostaxe

Buzón do Cidadán

IOP Definitivo

PMPCI

PEID PREGUIZA

PEID Caldeliñas

Plan Xeral de Ordenación Urbana

PXOM APROBACION INICIAL

Peprich a fecha 2023


Sede electrónica


A un click


Biblioteca Municipal








Visor Sixpac



?>