Concello de Verín

  • Decrease font size
  • Default font size
  • Increase font size
Home Ofic. Virtual Desenvolvemento Local Convocatoria de prazas de profesores en seccións bilingües
Convocatoria de prazas de profesores en seccións bilingües PDF Imprimir Correo-e
Martes, 01 Abril 2014 10:03

Desde Desenvolvemento Local do Concello de Verín infórmase da publicación da resolución de 19 de marzo de 2014, da Secretaría de Estado de Educación, Formación Profesional e Universidades, pola que se convocan prazas de profesores en Seccións bilingües de español en Centros educativos de Bulgaria, China, Eslovaquia, Hungría, Polonia, República Checa, Romanía, Rusia e Turquía para o curso 2014-2015.

Convócase, en réxime de concorrencia competitiva, de acordo coa Lei 38/2003, do 17 de novembro, Xeral de Subvencións, e da Orde ECI/1305/2005, do 20 de abril (B.O.E. do 12 de maio), un máximo de 135 prazas de profesores para impartir lingua e cultura españolas e outras áreas en español, nas Seccións bilingües de español de Bulgaria, China, Eslovaquia, Hungría, Polonia, República Checa, Romanía, Rusia e Turquía, segundo a distribución establecida no Anexo I desta convocatoria. O número de prazas poderá sufrir variacións en función da planificación do curso escolar que realicen os respectivos Centros educativos. Os profesores actualmente destinados nas prazas convocadas por Resolución do 15 de abril de 2013 (B.O.E. do 24), que queiran renovar a súa participación no Programa no mesmo Centro de destino, deberán solicitala de acordo cos requisitos establecidos no apartado 2. Os candidatos seleccionados serán contratados como profesores nas Seccións bilingües polas autoridades educativas dos respectivos países e impartirán as ensinanzas correspondentes á praza adxudicada durante un curso académico completo, que comezará o 1 de setembro de 2014 e concluirá o 31 de agosto de 2015.

Requisitos

1. Os candidatos de nova incorporación deberán cumprir os seguintes requisitos:
a) Ter nacionalidade española.
b) Non padecer enfermidade que imposibilite o exercicio da docencia.
c) Posuír a titulación requirida na descrición das prazas que se relacionan no Anexo I, con anterioridade á finalización do prazo de presentación de solicitudes.
d) Estar ao corrente no pagamento das súas obrigas tributarias e coa Seguridade Social.
e) Non ter sido seleccionado como profesor dalgunha das Seccións bilingües dos países mencionados, e ocupado as prazas adxudicadas, en seis ou máis convocatorias, consecutivas ou non.
2. Os candidatos que estean a ocupar unha praza de profesor neste Programa no curso 2013-2014 unicamente poderán solicitar a renovación na mesma Sección bilingüe onde exercen, e deberán cumprir, ademais, os seguintes requisitos adicionais:
a) Contar coa conformidade do Centro de destino.
b) Contar co informe favorable do Ministerio de Educación, Cultura e Deporte.

Méritos
Teranse en conta o expediente académico, a experiencia docente en España e no exterior, a participación en actividades relacionadas co ámbito educativo, a participación en actividades de formación do profesorado, o coñecemento de idiomas, a motivación e as publicacións.

Solicitudes
1. Forma e prazo de presentación de solicitudes.
1.1 De acordo co establecido na Lei 11/2007, do 22 de xuño, de acceso electrónico dos cidadáns aos Servizos Públicos, os candidatos inscribirán as súas solicitudes na sede electrónica do Ministerio de Educación, Cultura e Deporte, a través da aplicación Profex, accesible dende http://www.mecd.gob.es/educacion-mecd/areas-educacion/actividad-internacional.html.
1.2. Con antelación á inscrición da solicitude, o candidato deberá terse rexistrado e cumpríndose o seu currículo na devandita aplicación, achegando ao devandito currículo a documentación acreditativa de requisitos e méritos, de acordo co previsto na base 5.
1.3. Para elixir destino, os candidatos poderán indicar na súa solicitude tantos países como desexen, por orde de preferencia, sempre que cumpran os requisitos de titulación destes, segundo a relación que se especifica no Anexo I desta convocatoria.
1.4 Os candidatos que dispoñan de certificado recoñecido de firma electrónica, segundo o disposto na Lei 59/2003, do 19 de decembro, de Firma Electrónica, poderán inscribir e rexistrar a súa solicitude a través da aplicación Profex, sen necesidade de achegala en formato papel.
1.5. Os candidatos que non dispoñan de certificado de firma electrónica deberán inscribir a súa solicitude a través da aplicación Profex, imprimir e asinar o documento de solicitude e presentalo no Rexistro Xeral do Ministerio de Educación, Cultura e Deporte, rúa Los Madrazo, 17, 28071 Madrid; no Rexistro Auxiliar do Ministerio de Educación, Cultura e Deporte do Paseo do Prado, 28, 28071 Madrid; nos rexistros das Consellarías de Educación das Comunidades Autónomas; nas representacións Diplomáticas ou Oficinas Consulares de España no estranxeiro ou en calquera das dependencias previstas no artigo 38.4 da Lei 30/1992, do 26 de novembro, modificada pola Lei 4/1999, do 13 de xaneiro, de Réxime Xurídico das Administracións Públicas e do Procedemento Administrativo Común. Os candidatos que opten por presentar a súa solicitude nunha oficina de correos, farano en sobre aberto para que poida ser datada e selada antes de ser certificada, para acreditar a presentación dentro do prazo.
2. O prazo para cumprir e presentar a solicitude será de 15 días naturais, contados a partir do día seguinte ao da publicación da presente Resolución no Boletín Oficial do Estado. Unicamente serán tidos en conta os méritos alegados, e debidamente xustificados, presentados dentro do devandito prazo.

Presentación da documentación acreditativa de requisitos e méritos
A documentación acreditativa de requisitos e méritos deberá achegarse en formato electrónico, en formato PDF, ao apartado que corresponda en Profex, cun tamaño máximo de 3 MB por ficheiro. En caso de que o ficheiro teña un tamaño superior, deberá comprimirse mediante un sistema de compresión (ZIP ou RAR) para non exceder o devandito límite.
1. Candidatos de nova incorporación.
1.1. Documentación acreditativa de requisitos.
Os candidatos deberán achegar obrigatoriamente á súa solicitude en Profex, en formato electrónico e na forma especificada no apartado 5, a seguinte documentación:
a) Título académico requirido para optar á praza solicitada ou documento acreditativo de ter efectuado o pagamento dos dereitos para a súa expedición. No caso de títulos estranxeiros, achegarase a homologación correspondente á titulación española no mesmo ficheiro.
b) Declaracións responsables relativas aos requisitos contemplados nos apartados 2.1 d) e e), sendo de aplicación a este respecto o establecido no artigo 71 bis.4 da Lei 30/1992, do 26 de novembro, de Réxime Xurídico das Administracións Públicas e do Procedemento Administrativo Común, modificada pola Lei 4/1999, do 13 de xaneiro. (Véxanse Anexos II e III).
1.2. Documentación acreditativa de méritos.
Os candidatos deberán achegar no apartado «Currículo» da aplicación Profex, en formato electrónico, na forma especificada no apartado 5, a seguinte documentación:
a) Certificación académica persoal oficial completa expedida polo centro universitario correspondente, na que consten as cualificacións de todos os cursos de licenciatura/grao e, no seu caso, os de doutorado, así como a cualificación media numérica da licenciatura (Subapartado Formación Académica).
b) Título de Máster que habilite para o exercicio da función docente ou Certificado de Aptitude Pedagóxica (CAP.) (Subapartado Formación Académica).
c) Contratos de traballo ou certificados acreditativos dos servizos prestados en centros docentes públicos ou privados, en España ou no estranxeiro, expedidos pola autoridade competente, con especificación das datas de alta e baixa, nivel educativo, tipo de dedicación e materias impartidas (Subapartado Experiencia Docente).
d) Certificados acreditativos de participación en actividades de formación nos que conste o contido da actividade, centro que o expide e duración, con especificación do número de horas (Subapartado Formación Adicional).
e) Certificados acreditativos doutros méritos relacionados co ámbito educativo (Subapartado Otros Méritos).
f) Certificados acreditativos do coñecemento de idiomas (Subapartados Idiomas).
g) Certificacións ou documentos que acrediten as publicacións que se realizaron (Subapartado Publicacións).
h) Escrito redactado polo interesado, explicando a súa motivación para solicitar a participación no programa (máximo de 300 palabras) (Subapartado Documentos Anexos).
2 Candidatos de renovación.
As solicitudes de renovación no mesmo Centro de destino dos profesores actualmente destinados nas prazas convocadas por Resolución do 15 de abril de 2013 (B.O.E. do 24) deberán ir acompañadas unicamente da carta de conformidade da Dirección do Centro, do escrito de motivación do interesado, e das declaracións responsables ás que se alude no apartado 5.1.1.b).

Máis información no seguinte BOE.

 

Oficina Municipal de Desenvolvemento Local

Praza do Concello, 1 1º

Tlnos. 988.41.00.00 988.41.00.01

Móbil 608.520122 609.152208

Fax. 988.41.19.00

Correo Electrónico: adl@verin.net


?>