Concello de Verín

  • Decrease font size
  • Default font size
  • Increase font size
Home Cidade Novas Telecomunicacións e compras en liña, os sectores con máis reclamacións na OMIC de Verín en 2024
Telecomunicacións e compras en liña, os sectores con máis reclamacións na OMIC de Verín en 2024 PDF Imprimir Correo-e
Venres, 31 Xaneiro 2025 13:14

A Oficina Municipal de Información ao Consumidor (OMIC) de Verín presentou o seu balance anual, no que destaca que as telecomunicacións e o comercio electrónico continúan sendo os sectores que xeran máis reclamacións, consultas e mediacións por parte da veciñanza da vila do Támega.



O ámbito das telecomunicacións (telefonía fixa, móbil e internet) segue liderando o número de queixas, cun total de 362 reclamacións. Os principais motivos son o incumprimento de ofertas prometidas verbalmente, a falta de envío do contrato coas condicións pactadas, facturacións incorrectas, cargos inxustificados e deficiencias no servizo.

comercio electrónico experimentou un notable incremento en reclamacións, con 167 casos rexistrados. Os problemas máis habituais inclúen: non recibir o produto adquirido, falta de stock sen devolución do diñeiro ou cobros indebidos por devolucións tras o desistimento, atrasos na devolución do importe ou desaparición da web vendedora.

En moitos casos, non foi posible formalizar unha reclamación debido á falta de información sobre a empresa na páxina web, especialmente cando se trata de comercios fóra da Unión Europea. Dende a OMIC recoméndase comprobar sempre os datos da empresa antes de realizar unha compra, así como optar por métodos de pago seguros, como tarxetas prepago.c

«Algúns dos fraudes detectados inclúen a compra dunha tesoira podadora que resultou ser un maletín de accesorios de xoguete, unha motoserra de 3000W que en realidade era de 500W, ou a adquisición dun móbil e foi entregada unha batería e unha botella de auga», explican desde a OMIC.

Outro dos problemas detectados foi a proliferación de mensaxes SMS fraudulentos, nos que se suplanta a identidade de organismos oficiais como Correos ou a Axencia Tributaria, solicitando datos bancarios ou acceso a ligazóns sospeitosas. Dende a OMIC lembran non acceder nunca a estas ligazóns nin proporcionar información persoal.

Fronte a estes problemas, a OMIC subliña a seguridade que ofrece o comercio local, onde as reclamacións son mínimas. En caso de conflitos, apóstase pola mediación para acadar solucións de forma áxil, confidencial e beneficiosa para ambas as partes.

Outros sectores reclamados

O terceiro sector con máis reclamacións foi o eléctrico, con 55 casos, principalmente por problemas de facturación, cambios non autorizados da comercializadora e cobros indebidos de servizos de mantemento.

Ademais, rexistráronse queixas en sectores como seguros, banca, mensaxería, liñas aéreas e reparación de vehículos, cun total de 48 reclamacións. Outras áreas afectadas foron centros de estética, tendas de calzado, tinturarías, ximnasios, residencias de anciáns, gasolineiras, tendas de mobles, electrodomésticos e clínicas privadas.

Cada vez son máis os veciños e veciñas que fan uso da Oficina Municipal de Información ao Consumidor de Verín, dependente da área de Benestar Social do Concello, destacando o seu labor na axilización de reclamacións e na defensa dos dereitos dos consumidores.

 
EBC

Logo FEADER

Centro de Dia

Axudas Paneis Fotovoltaicos


Guía da Comarca de Verín





Solicitude de Participación

















En que mesa voto?

Compostaxe

Buzón do Cidadán

IOP Definitivo

PMPCI

PEID PREGUIZA

PEID Caldeliñas

Plan Xeral de Ordenación Urbana

PXOM APROBACION INICIAL

Peprich a fecha 2023


Sede electrónica


A un click


Biblioteca Municipal








Visor Sixpac



?>